Friday 17 October 2014

"Nine Tears" mini album

I am happy to announce that my "Nine Tears" mini album is available on YouTube and SoundCloud now. This is my first such project, and although it is not professional yet, I am so proud of it ;) Have a nice listening!

Miło mi poinformować, że mój mini album "Nine Tears" jest już dostępny na YouTube i SoundCloud. To moje pierwsze tego typu przedsięwzięcie i mimo, że nie jest jeszcze profesjonalne, jestem z niego dumna ;) Miłego słuchania! 


Donna Zoe, "Claret By Nature" 



Donna Zoe, "Evening Light"



Donna Zoe, "Green"



Donna Zoe, "Stars And Droplets"



Donna Zoe, "Oh Santa"



Donna Zoe, "Waiting For Tomorrow"



Donna Zoe, "Magic Time"



Donna Zoe, "Morning"



Donna Zoe, "From A Different Puzzle"

5 comments:

  1. Zaraz zabieram się za przesłuchiwanie, dam później znać, jak mi się podobało ;)

    Nowa recenzja: "Aftermath" Amy Lee & Dave Eggar @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Naprawdę fajne kompozycje, słucha się bardzo miło. Gratuluję!

    ReplyDelete
  3. Naprawdę ładne i udane kompozycje! Tworzysz bardzo dobrą muzykę, ale rzadko się spotyka osoby, które by takiej słuchali i dlatego jest mało popularna. Powodzenia w karierze muzycznej!
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. its quite good vibes

    ReplyDelete